Friday 30 December 2011

wish lists 2012



1. aku takkan tido lepas subuh and asar lagi.walaupun mata ni terpaksa menahan kesenakan yang teramat sangat kerana mengantuk (dramatik je bunyi)
2. aku takkan dengki dengan orang untuk sebab-sebab yang selain dari belajar
3. aku takkan marah orang or rasa nak marah orang lagi walaupun hati rasa nak meletup menahan tekanan kemarahan.
4. aku takkan terasa hati dengan orang lagi untuk sebab-sebab yang childish di dengar.
5. aku takkan lambatkan kerja or any responsibility yang diletak atas bahu aku ni lagi
6. aku takkan pakai baju ketat lagi (proses menginsafkan diri)
7. aku akan cuba sedaya upaya untuk tak tinggal sembahyang tahujud yang dah berkurun aku tak buat ni (may Allah give me strength)
8. aku takkan tinggal baca Quran yang sejak akhir-akhir aku dah malas nak buat
9. aku nak grab all the opportunities yang terhampar kat depan mata aku ni tanpa ada sindrom “kalau”..
cth : kalau fail cmne?, kalau orang kutuk cmne?..and etc
10. aku nak jadi orang yang berani bersuara dan bertindak bila aku rasa xselesa dengan sesuatu keaadaan tu.
11. aku nak jadi anak, kakak dan sedare yang baek utk all my big family
12. aku nak jadi kawan yang terbaekkk untuk sume kenkawan aku
13. aku tak nak berdendam dengan org walau apa pun alasannya
14. aku nak jadi tangan yang sentiasa memberi rather than yang menerima
15. aku nak mulakan hidup baru untuk umur yang dah masuk puluh-puluh ni
16. I WANNA BE A BETTER WAHIDA!!!!!

1 comment:

  1. amboi .. byknye wishlist . berjela-jela .. hahaha may your wish comes true, yed ! ;p

    ReplyDelete