Thursday 29 December 2011

farewell


2011 gone...
2012 is coming…
Syg nak tinggal tahun nie coz memberi banyak makna dalam hidup aku..
Tapi xsabar nak tahun dpn sbb nak mulakan hidup baru dengan wish lists yang berjela-jela..haha..
Banyak benda jadi dlm tahun ni yang buatkan aku terfikir, life is not that easy..aku x rasa semua tu masa zaman sekolah dulu tapi sekarang aku dapat rasa.sakit, kecewa,sedih dan segala bagai lagi yang buatkan hati aku ni rasa lemah sangat..i’m not that strong..tapi kira kuat jugak la aku sebab boleh bertahan sampai sekarang..kan kan..

Semakin banyak kita treasure dunia ni makin banyak jugak cabaran nyer..
Family, kawan dan semua org kat sekeliling aku memberi banyak warna dalam hidup aku..glad to have them..
Kadang2 aku wonder org macam aku ni masih jugak diberi kesempatan untuk kenal dengan org macam mereka.sebab aku rasa aku tak layak..tapi Dia tahu segala-galanya kan..thank you Allah for giving me the chance..

2011 juz let it go!!!
2012 here I come!!!

No comments:

Post a Comment