Friday 30 December 2011

Dulu..

Banyak benda yang aku regret dalam hidup aku.tapi aku tahu aku tak boleh hidup dalam kebodohan tu lagi..
So i try hard not to ulang balik benda bodoh2 yang aku pernah buat dulu.

Akupernah tinggalkan kawan aku semata-mata kerana kawan yang lain.bodoh?yup..
Aku tinggalkan ab untuk c..sebab aku simpati dengan c..dia ada masalah dengan kawan-kawan dia and looking for someone yang boleh jadi kawan.aku hulurkan tangan.niat nak membantu.tapi cara salah.aku takut ab xboleh terima c so aku decide untuk tinggalkan ab without a word..silly... try to fix everything tapi dah xsama macam dulu..

Backthen, aku minat gila dengan akaun..sangat..and for that subject aku antara pelajar target jugak la.aku ingat lagi masa aku trial aku dapat b je utk paper tu..ada 2 org yang dapat A dan salah seorang nya orang yang aku xnak kalah dengan dia.aku menangis beb..depan cikgu aku depan budak2 klaz aku.xtau la menda yang sedih sangat masa tu.arghh malu..then aku selalu doa nak dapat course akaun.lps smyg, nak tido,setiap kali melangkah ke sekolah.pokoknya setiap masa aku doa nak study akaun..tup tup doa termakbul..memang aku dapat pun.tp tu bukan lah yang terbaik utk aku since niat aku balajar akaun pun semata-mata nak balas dendam.kat sapa?xtau la..diri sendiri kot.

Terima org yang bole terima kita.aku pegang ayat tu.tapi aku sendiri tak buat.manusia tak sempurna kan jd xpayah lah nak cari kesempurnaan tu..aku lepaskan seseorang yang boleh terima aku saat aku xde pape pun untuk dibanggakan.kalu dia boleh terima aku kenapa tak aku.tapi tu apa yang aku fikir sekarang bukan  dulu..kononya ada yang lebih baik.mungkin..tapi for now dia yang terbaik..

Okeyy..let bygone be bygone..

Kadang-kadang memandang ke belakang tu perlu
tapi bukan untuk dikesali cuma untuk diperbaiki..








No comments:

Post a Comment