Friday 30 December 2011

If only u knew my heart


Susah nak baca hati sendiri apalagi hati orang..sebab tu segala kesedihan, ketidakpuasan,kemarahan, kebengangan,  kelugaan semuanya tersimpan dalam satu tempat bernama hati.hebat hati kan..boleh menempatkan banyak rasa dalam satu masa.tempat tu tempat rahsia.yang cuma pencipta dan yang dicipta je yang boleh melihat dan merasa.
Tapi kadang-kadang hati pun ada limit.sampai satu tahap segalanya dah tak tertanggung..amende aku melalut nie.entry nie sebenarnya Cuma nak ajak aku and korang sume jaga hati.hati kita dan hati org walaupun kita tak nampak.

Cerita aku :

Bila aku terluka sebab seseorang especially org2 yang rapat  dengan aku, aku lebih selesa pendam sorang2.sakit sapekata xsakit..tapi tu cara aku.sebab kadang-kadang aku takut.takut bila meluahkan tu membuatkan orang tu pulak terluka.dan aku biasanya akan fikir “mungkin salah aku”..

Pernah satu ketika tu i’m all hurting..sakit sangat-sangat..sebab kawan..dia tak tahu..sampai sekarang pun tak tahu..tapi aku tak pernah bls balik padahal masa tu aku ada byk chances utk bls.bukan nak kata aku baik, tapi apa yang aku fikir masa tu ialah aku xnak dia rasa apa yang aku rasa.cukuplah aku sorang.sebab rasa tu sakit giler...tu pun dia tak tahu.biarlah macam tu..sampai bila?sampai bila-bila..

So folks, tolong la jaga hati orang..memang susah nak jaga banyak hati dalam satu masa tapi at least give your try..

No comments:

Post a Comment