Monday 16 April 2012

Done with diploma..



Alhamdulillah 3 years have gone..I’m done with my diploma..Susah senang perit lelah dah berakhir..Sakit kew belajar?Sakit la untuk manusia cam aku yang xberapa nak clever sgt ni kan..
2 sem with 2 pointer.2 sem with 3 pointer.and 2 sem with DL..boleh kata pandai kew?hehe..xkowt..aku average jew..dungun, tempat cari gali ilmu untuk aku.banyak kegembiraan, kesedihan,keseronokan dan kesepian kat dungun.aku xsuka sangat ngan Bandar dungun.kecik,sempit,jalan raya berlubang-lubang,n banyak lagi lar dari sudut negative nyer.
tapi kat situlah tempat aku bergelumang dengan ilmu.kat situlah aku belajar berdikari.kat situlah aku kenal sape aku. Dan kat situlah jugak aku kenal dunia sebenar.3 tahun kowt kat dungun…macam2 orang aku kenal..macam2 benda aku lalui..dari yang terburuk hingga yang terbaik..
i’ll be missing dungun..Insyaallah degree nanti kat dungun jugak kowt.pergh xberkembang mana la aku kan.hahah..few of aku punyer kawan will be absorb to shah alam since result dorng perform.some of them tukar corz.amek business,finance,tesl,mascom n ad lg lar yg aku xtahu..so the rest continue wif account termasuk aku..
berapa kerat sgt lar yg tinggal..i’ll be missing them too..from now on diploma dah become history yg will be aku ingt sampai bila2..ya Allah sekejap je masa.xterasa ia berlalu..dan sekarang aku rasa kehilangan..kehilangan waktu2 diploma sebab sume tu dah jadi kenagan..
satu  lagi episod hidup aku yang dah sampai the end..ni lah yang dikatakan yang lepas makin jauh yang mendatang makin dekat..mati pun sama wahida…next episode will be degree time..Insyaallah…

No comments:

Post a Comment