Sunday 15 April 2012

Cinta tak bersyarat…


Assalamualaikum..lame tol tak update blog aku..entry kali ni sal cinta hati seorang perempuan..sekadar perkongsian dan pendapat dari aku..


“Aku sayang dia.susah la nak lupa dia.dia ajar aku erti hidup.nak suka dia kejap je tapi nak lupa susah..”
“dia dah ada orang lain,dia xpernah sayang aku.nape ye xley time aku cam aku time dye”
Kata kwn aku di suatu hari…

Hebatnya cinta..
Dia dah buat macam-macam pun masih xluntur rasa tu..
Lelaki,dimana kamu???

Dear kawan,
Kita ada 9 nafsu
Cinta tu cuma sub kepada 9 tu
Jangan sempitkan hidup kerana cinta
Pandang cinta tu sesuatu yang mahal
Tak terbayar walau dengan nyawa sekalipun
Kalau sayang biar la sampai ke sana
Jangan cuma bertahan setakat di tebing kubur
Terlerai dengan tangis
Berakhir kat situ
Kita nak tunjuk kat orang cinta kita agung
Sanggup berkorban apa je
Biarlah kena dengan caranya


Ramai lagi manusia sudi nak isi rompong hati tu
Jangan risau…
Ingat, cinta tu mahal!!
Memberi pada yang xmenerima
Takpe tak rugi apa-apa pun..
Mereka dan keluarga mereka je yang rugi..
sekian






           

No comments:

Post a Comment